MUNIPOLIS: INFORMACE A PODNĚTY
Aplikaci Munipolis, která funguje na webovém rozhraní i v aplikaci chytrých mobilů, využívá celá řada měst. I Louny.
Aplikace občany informuje o dění ve městě, ale také získává od nich podněty na zlepšení života ve městě. Nás zajímaly podobnosti.
Odpovídala nám vedoucí odboru majetkové správy ing. Zuzana Králová.
ML: Kolik podnětů na zlepšení od občanů od doby zavedení Munipolis město Evidovalo?
ZK: Město eviduje 478 podnětů.
ML: Jak rychle se v průměru podněty řeší a jak se dává lidem zpětná vazba?
ZK: Na odeslání odpovědi/řešení k danému podnětu prostřednictvím komentářů pod zadaným podnětem je 5 pracovních dnů.
ML: Proč některé podněty nejsou ještě vyřešeny z roku 2024?
ZK: Podněty z roku 2024 jsou od občanů, kteří je nahlásili více než 2x a proto byly stornovány nebo odloženy. Na podněty s delším časovým odstupem se odpovědělo v tomto roce. Podněty, které jste uvedl jsou tedy vyřešené/stornované/odložené.
My dodáváme:
Existuje reálná varianta, že v nejbližších měsících dojde k výraznému rozšíření využívání Munipolis ze strany města, směrem k občanům.
Více info -> ZDE
Napsat komentář